50 кращих фоторобіт, які презентують туристичну Україну, представлені на фінальній фотовиставці “Україна туристична”, яка відкрилася у столичному Будинку художника. Фотовиставка є результатом Третього всеукраїнського конкурсу туристичної фотографії, який проводився Асоціацією журналістів «Туристичний прес-клуб України» за підтримки Державного агентства України з туризму та курортів. Партнерами цьогорічного конкурсу стали - страхова компанія «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП», міжнародна асистуюча компанія «AP Companies”, авіакомпанія «Міжнародні Авіалінії України» та оператор вигідного роумінгу компанія “Eureka”.
«Ми впевнені, що цей проект принесе свій внесок у підвищення туристичної привабливості України як для українських, так і закордонних туристів», - зазначила Голова Державного агентства з туризму і курортів Олена Шаповалова.
Свої роботи на цьогорічний конкурс надіслали 39 фотографів з усієї України, понад 300 фоторобіт було представлено на розсуд журі. У результаті відбору переможцями став 21 фотограф.
Метою фотоконкурсу є пропагування серед громадян України та іноземних гостей нових можливостей відпочинку в Україні та формування серед них іміджу України як привабливого місця відпочинку. Фотоконкурс «Україна туристична» є щорічним загальнонаціональним конкурсом туристичної фотографії, у якому представлені кращі фотороботи, що відображають туристичні можливості нашої держави.
Семи переможцям фотоконкурсу було вручено сертифікати від авіакомпанії “Міжнародні авіалінії України” на перельоти для двох за маршрутами авіакомпанії, а щоб їх відпочинок був безпечним СК «КНЯЖА ВІЄННА ІНШУРАНС ГРУП» вручила ще й страхові поліси для виїжджаючих закордон. Не залишились без призів і інші фіналісти фотоконкурсу — кожному з них було вручено стартовий пакет мобільного зв”язку від оператора вигідного роумінгу компанії “Eureka”, а також туристичні путівки на подорож по Україні від турфірми “Терра інкогніта”. Видавництво “Балтія друк” відзначило новими путівниками “Львів” роботу членів журі фотоконкурсу. Також варто відзначити і партнерство ТМ “Коктебель”, вина якої змогли продегустувати усі бажаючі, а усі переможці отримали ще й вино у подарунок.
Найкращі фотороботи, які потрапили до фіналу конкурсу, невдовзі будуть представлені на фотовиставках в українських культурних центрах та Посольствах за кордоном, а також під час міжнародних туристичних виставок в Україні. Перша з них відкриється уже на початку листопада у В”єтнамі, де проходитимуть Дні культури України.